Yani gerçekten artık kendimde bı şey olduğunu düşünüyorum hamilelikte gebelik kolestazi çıktı 4 kez kanama yaşadım, doğum spinal sezeryan yaptım doktorların bile ilk kez karşılaştıgi bı tramva yasadim kendimi bile dövmüştüm, ardan iki gün geçti süt ateşi mastit oldum onu geçirene kadar canım çıktı her akşam,1 ay oldu şimdi apandist amelyati olucam gerçekten bende bı şey var ya anlamıyorum evlenmek mi yaramadi il değiştirdik o mu yaramadı çözemiyorum😥