Yvzasmn benim bildiğim o tarama testleri bebeğin ne kadar ihtimalle sağlıklı veya sağlıksız doğacağını ortaya koyuyor ve anne yaşı kilosu sağlığı çok etkili bu konuda yani her anne bu riski taşıyor testi gibi bişey bence. O testler kesin var ve yok demiyor ki, sıvıdan almak ise çok tehlikeli bence, benim kardeşime annem hamile iken doktor ultrason da bir kolu ve bir bacağını görememişti böyle doğsa da yaşayamaz falan annem sonra çok iyi bi doktor bulup gitti gayette sağlıklı doğdu paşam benim şuan 11 yaşında bir eksiği de yok Maşallah, bence başka doktorlara da gidin ama imtihan ya bu ne olursa olsun kabul edin o sıvı aldırma işi beni korkutuyor inşallah doktor yanlış görmüştür ve çook sağlıklı bir bebektir geçmiş olsun şimdiden🤲🏻