Rabbim tesuturunu mübarek etsin iyi bır karar almıssın sen allah rızası ıcın kapandugında emın ol nefıs senı yenemez ıyı düşün dıyene bakma güzel kapandığında emın ol acık olunca kendini hep çıplak gibi hıs edeceksin sen degerlısın değerli hazınelerde örtünmeyi hal eder bedenın örtüsü de Teşetur yavaş yavaş baslarsın öncelikle topuz yapma bu konuda mağdurum kurtulamayom rahatlık acısında penye sal güzel olur uzun bır tunık sonrası zaten swn kendin kendıns gıyınmıs oluyorsun