3 ay önce sezeryana doğum yaptım dikişlerim ağrıyor diye doktorum yatarak emzir dedi o gündür 1 ay falan yatarak emzirdim ama her vakit değil tabiki ama oğlum kucağımda emmeyi reddediyor bir bağırışlı ağlayışı var yatırınca anlıyor hemen susup emiyor nasıl vazgeçireceğim bu şekilde emmekten 3 aylık oldu hala devam ediyor emzirme yastığı fln da denedik onuda istemiyor