cihangirgozde
Canım ben lohusalığımın 3. Gününde Mastit oldum.
Göğüslerime dokunamıyordum sanki içine taş doldurmuşlardı. Elime kitleler geliyordu. Bebeğim memeyi tutamıyordu çünkü şişlikten göğsümün ucu kaybolmuştu. Ve içim titriyordu üşüyordum ateşlenmesemde.
Antibiyotik+2 saatte 1 sağımla kurtuldum