segah06 Herkese merhaba, 19 aylık kızım var ikeanın klasik beşiklerinde yatıyordu. Fakat ikidir kendini beşikten atarken yakalıyoruz. Yatağı da ince halbuki. Derin bir yatak öneriniz var mı? Ya da ne yapabilirim önerebilir misiniz?
aysnrkk segah06 merhaba, biz Montessori tarzda yatak yaptırdık çıtalarını baya yüksek istedik boyu kadar oldu ki tırmananasın diye
Biferyal_ segah06 yan korumalık falan yaptırırsınız trendyolda görmüştüm . Veya da montessori yataklarda güzel büyükler baya yeriniz müsaitse