mervekb Berko kızım 9.5 kilo, boyu 83 cm civarıydı birkaç hafta önce. Baya hareketli, iştahı yok yemiyor, son 6 aydır kilo alım yok.
Berko [silindi] benim oğlum da hep kiloluydu ama artık almıyor kilo ya bu ara hasta zaten yemesi de 0 oldu 10 buçuk kilo
KLORAK Berko aslında hiç göstermiyor da eti meti toplu ama öyle tombik görünmüyor da 🤷🏼♀️ bilmiyorum bbende 2 ayrı yerde tarttırdım inanmadığım için
Hazalkaann Berko 10 gün sonra 16 aylık olacak 9 kilo 1 ay oncede boyu 76 idi sadece ek gıda alıyor çok zayıf hiç kilo almıyor
Hazalkaann Berko doğduğundan beri yeme sıkıntımız var uykuda zorla damlaya damlaya veriyordum halada aynı 8. Ayda kendisi mamayı da bıraktı sadece ek gıda gidiyoruz
ygtmom Berko 17 aylık olacağız 9800 kg 78 cm , minyon ilerliyor oğlum. İştah sıfır , çok yemek seçer herseyı yemez , yedıklerını de zorla yedırıyorum ☹️
mehtapppppp ygtmom benimki de aynı şekilde şimdi de hasta oldu hiç bişey yemiyor çok cılız üzülüyorum valla ya
ygtmom mehtapppppp evet maalesef benım oğlumda suan çok ağır enfeksiyon gecırıyor 10 gündür ağzına bır lokma atmıyor. Daha da zayıfladı zaten zayıftı. İster istemez üzülüyor insan. Geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşip ikisi de iştahlanır inşallah 🙏