esin43 Arkadaşlar çoğu kişiden emziren annelerin keratin yapamayacağını duydum,içerisindeki kimyasallardan dolayı. Saçlarıma bakım yapmakta fırsat bulamıyorum yaptırsam bebeğime ne gibi zararı olur acaba yapan annelerimiz var mı aramızda?
Kuzularinanasi esin43 yaotirmayin asla.kokusu bile cok kotuymus bogazi yakiyor.bi suru kimyasal sute gececgi icin zararli tabiki
askbebegimmbenim esin43 ben yaptırmıştım 1 ay önce doğumdan sonrada Brezilya fonu yaptırdım doktoruma sordum bı sakınca yok demişti
ayisit Keratin yoğun formaldehit içeren bir kimyasal o yüzden süte geçiyor. Formaldehit kanser yapan maddeler arasında sayılıyor ayrıca egzama cilt döküntüsü gibi durumları da ortaya çıkarabilir. En iyisi emzirme döneminde uzak duralım onun yerine saç bakımı için doğal yağ ve maskeler kullanalım
egecimherseyim ASLA yaptırmayın benim arkadaşım keratin yaptırıp adet düzeni bozulmuştu. Senelerce kendine gelemedi. Düşünün rahmine kadar işleyen kimyasal süte geçmez mi? Bekleyin bence