giresun Kızımın 2 gündür ateşi ve ona eşlik eden kusma mevcuttu hastaneye gittik serum yedik doktor ilaç vermedi balgamı oksurerek atsın vs dedi onun dışında idrar tahlili verdik zor bela ama doktor gosteremedik sonucunu yorumlayabilir misiniz? Gece öksürük ve aşırı balgam var Sarımsak bal ıhlamur pekmez ne varsa yapıyorum ama tekrar mi doktor gitmeme gerek? https://imgyukle.com/i/CyojXc
ebrudefne06 giresun enfeksiyon yok gibi ufak lökosit görülmüş. Sondayla mi posetle mi verdiniz tahlili
Asyaamerve giresun geçmiş olsun canım. Benim kızımda yani kusma ve ateş eşlik ediyor bana göre de idrar yolu enfeksiyonu var ama bir türlü verdiremiyorum idrar. 27 aylık, lazimdiga oturuyor ama yapmıyor. Ne oyunlar oynatıyorum yok
Baklavanida giresun kaç aylık bilmiyorum ama ben enfeksiyonunu dut kurusu ile geçirmiştim kızımın 13-14 aylık falandı duru kaynattm hem suyunu içirdim hem kendisini yedirdim
ebrudefne06 Deletedmom_1111 biliyorum da pozitif cikmamjs eser miktarda görülmüş enfeksiyon olmasi icin lokositin 3+ olmask gerekkyor hatta bu bilr yetmiyor kultur istiyorlar.ama tabi en iyisi doktoru bilir.bizim de basimiza geldigi için yorumlamak istedm