aysealb_ bakanlık Meta’yi uyarmış karşılık alamamış o yüzden erişim engeli koymuşlar. Taciz ve zorbalık, çocuk istismarı vs uyuşturucuya ozendirme yönlendirme gibi kuralları ihlal ediyormuş. Karşı taraf hatasından dönmezse erişim engelini kaldirmayacagiz diye açıklama yaptı. Ne kadar sürer artık bilemiyorum. Bugün haberlerde izledim bende, gündemle alakalıdır diye düşünüyordu herkes ama sebebi tamamen farklıymış