seyma10 3 bucuk aylik bebeğim gündüz ne yaparsam yapayim uyumuyor gazi yok doyuyor kilo alimi iyi ama gunduz uykusu olsa bile uyumuyor buna çözüm bulabilen annelerden tavsiye bekliyorum
Bssraa2 seyma10 düzeliyor büyüdükçe merak etmeyin ay benim bebeğimde hiç uyumazdı uyusunda ben de uyuyım diye gözünün içine bakardım en fazla yarım saat uyurdu 6-7 ay arası bir saat uyumaya başladı bazen 2 saat uyurdu büyüdükçe uyuyorlar
tubasd seyma10 ozaman uykuyu sevmiyirdur büyüyünce biraz düzelir inşaallah siz yinede bir rutin olusturun 15 dk olsada saatli olarak uyutun
seyma10 tubasd gel de bunu buyuklere anlat doymuyor lafini kac defa duydum evet oyle az da olsa saatlerini duzenliyim teşekkürler sağolun
seyma10 Bssraa2 bu ufacik halleri çok guzel de cok da zorlu inşallah büyüdükçe normale döneriz onun gelişimini düşünüyorum sadece teşekkürler