fatmakrks Merhabalar bebeğim 1 yaşına girdi Emzirmiyorum Normalde gece kalkıp bir şişe mamasını içip yatar. 1 yalına bastığı için gece beslenmesini devam sütü ile mi devam etmeliyim mama ile mi sizler nasıl yaptınız(gece beslenmesini kesemedim)
Hllasaf fatmakrks ben hala mama veriyorum 15 aylık ama gece beslenmesini kendisi kesti çok nadir kalkıyor bence gece beslenmesini kesmelisiniz yavaş yavaş uyanınca su verip geri uyutmayı deneyin