Evet bendede oldu çok kötü ya acilden girmiştik serum felan verdiler kan aldılar çok geç olmuştu bunları yapana kadar tekrar kan almak istediler bebeğim daha küçük çok uyanuyordu onun için eve gitmek zorunda kaldım birnsure sonra geçti hatta şuan ishalin ben uşüttugum için galiba ama hala makatta yanma var genel herkeste oluyor galiba bu kime desem öyle diyor