umutluuanne kızım da tam 2.5 yaşında 6. Ayından beri hem evden çalışıyorum hem ona bakıyorum tek başıma. Hala tam anlamıyla rahatlamış değilim 🫠Neredeyse her gün anlatıyorum, bu benim işim, çalışmam gerekiyor sadece baba gibi evden gitmiyorum o işe gidip çalışıyor ben bilgisayarda çalışıyorum vs vs güzelce anlatıyorum. Son zamanlarda biraz daha anlamaya başladı. Mesela hep ekranda değilim oturduğum zaman anne iş var di mi, çalışıyorsun di mi diyor kafasında yeni yeni oturmaya başladı. Babasına geçen bişey anlatıyordu şöyle yaptım filan babası da anne de yaptı mı dedi oda hayır anne bilgisayar çalışıyordu dedi, annem filan ararsa annemin işi var diyor.. yada işte bilgisayardan kalkınca iş bitti mi diye soruyor ama bunların hepsi son birkaç haftada oldu.. öncesinde bilgisayarı kendine rakip görüyordu 😁😁Sizde hep anlatın, oranın iş olduğunu çocukların o yüzden geldiğini vs anlayacaklardır inşallah 🙏 işinize de bayıldım hep hayalim kendime ait böyle bir yer maşallah size 🧿 rabbim hepimize yardım etsin 🧡