Bugün deniz kenarına gittik sadece ayağını soktuk çıkardık 5 dk bile deniz de durmadı hep şemsiye altında bebek arabasının içindeydi kıyamam kolları kıpkırmızı olmuş yaa ne yapayım güneş kremim de yok bebek için alıp sürsem mi geçer mi kızarıklık 7 ay lık bu arada