Sumeyye068 Oğlum 2.5 yaşında . Başka çocuklarla oyun oynarken sürekli olmasa da arada birden saç çekme , çekiştirme , vurma davranışı oluyor . Çok üzülüyorum. Acaba neden bu şekilde . Böyle mi devam edecek ?
kaderalpo Sumeyye068 benim oğlum da 2 buçuk yaşında dışarda kedi gibi eve gelince aslan kesiliyor bize vuruyor
Myagmurr Sumeyye068 benim oğlum 22aylık oğlum ilk defa birkaç kere tartışmamıza şahit oldu ertesi gün saç çekmeye ve vurmaya başladı. 2,3gündürde yapıyor. Sanırım etkilendi hiç alışık değildi sadece hafif ses yükselterek kısa tartışmıştık. Çok üzüldük. Bidaha onun yanında asla yapmıcaz inşallah unutur yavrum😔
Sedaalya Sumeyye068 benim kızımda ilk cici yapıyor sonra karşısında ki çocuğun burnunu sıkıyor yada parmağını gözüne sokmaya çalışıyor. Şu 1-2 haftadır var bu. Aşırı tepkilerden kaçınıp güzelce uyarmaya çalışıyorum. Oyun grubuna gidiyoruz. Hepsi yaşıt 1-2 ay fark var aralarında o çocuklarda öyle. Ben normal karşılıyorum artık. Sadece uyarıyorum sevelim cici yapalım. Canı acır annecim tamam mı anlaştık mı falan diye. Umarım kısa süre de geçer
Sumeyye068 Sedaalya evet onu da yapıyor bazen . Artık arkadaşlarımla görüşmek istemiyorum sırf bu yüzden
Sumeyye068 Sedaalya evet haklısınız tabi ama kendimi kötü hissediyorum. Ben de anlatıyorum hep cici yapalım sevelim abla üzülmüş bebek üzülmüş. O zaman gidelim biz falan diyorum. Başka ne yapabilirim bilmiyorum