İyi günler anneler. 4 ay 18 günlük bebeğim var 6 kilo 69 cm. Sadece anne sütü ile besledim bu zamana kadar ama kilo almıyor doktor bugün mama vermen lazım dedi ama ilgisiz bir şekilde dedi ben ise mama vermek istemiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba? Lütfen yardım edin