babystarzzz Elektrikli otomatik sallanan ana kucağı kullanan arkadaşlar memnun musunuz? Önerir misiniz? İlk çocuğumda kullanmadım ikinci bebeğim için düşünüyorum ama kararsızım
fob babystarzzz 100 liraya aldığım çıngıraklı manuel ana kucağını daha çok seviyor üstünde oyuncaklar olduğu ve daha geriye yatabildiği için için. Elektriklide max 10dk tutabiliyorum sıkılıyor. Chicco rhtym sound
asli8 babystarzzz biz hiç kullanamadık sevmedi bebeğim. Gidip manuel olanından aldık kendi hareketlerinden sallananlardan. İyi ki almışız uzun süre onda vakit geçiriyor evde de gittiğim her odaya taşıyorum. Her bebek farklı oluyor tabi ama bizim deneyimimiz bu şekilde
Eysar babystarzzz asla çok gereksiz zaten kilo gram artsa sallanma haraketi kesinlikle azalıyor iki markanın da vardı bende iki kizimada aldığım ve pişman olduğum tek üründu
Dygudfne babystarzzz ben ilk kızımda almıştım ebebekten baby plus olanı hem pille hem elektrikli çok işime yaradı kızım 4 yaşında şuan ikinci kızım 6 aylık hala kullanıyoruz çok iyi ve sağlam tavsiye ederim
gozdeanne1 Ay yok boynu sürekli düşük olarak kalıyor uyuyor ama rahat bir şekilde değil anne karnındaki gibi bir formda oluyolar belki yenidoğan döneminde kullanırsın ama sonrasında kullanamıyorsun
ahs648_ babystarzzz ben kullanıyorum daha uzun süre uyuyor orada 8 aylık şuan bi iki 3 ay daha kullanırız heralde