Beyza17 İçtiğim çorbadan tut, yediğim salataya kadar kimyon çok tükettim. Yetmedi kimyon iyi geliyor, süt arttırıyor diye onu demledim içtim. Gerçekten işe yaradı. Bol su tüketmeye çalışıyordum. Onun haricinde gaz yapar diye fasulye falan yememezlik yapmadım. Valla kimyonla yendim gazı.
Çok çok gazı olursa dışarı çıkarıp gezdirdim. İşe yarardı kızımda. Birde gaz damlası aldım 5 aylıkken falan bitti zaten gazı. Kendi çıkarmaya başladı 😅