20 aylık ve 2 aylık 2 oğlum var. Yetişmek zor olduğu için yanıma yardımcı- bakıcı almak istiyorum ama eşim lüks olarak görüyor. Şu an doğum iznindeyim. Maaşım devam etti. İşten kıdem alarak ayrılacağım ve işsizlik maaşı de alabileceğim bir süre.
Büyük oğlum az daha büyük olsa biraz laftan anlamış olsa idare etmek daha kolay olurdu ama ikisi de bebek ve ihtiyaçları var ben mi lüks düşüyorum bilmiyorum. eşim iş saatleri uzun hep bende desteği az. Sizce çok mu lüks?