MissPhalange Tugce3493 ben 38 beden giyiyorum ama sizce 40 beden dediğiniz elbiseler 57 kiloya olur mu? Yani şöyle söyleyeyim siz kaç kiloyken giyiyordunuz onları?
Tugce3493 MissPhalange yeşil olan zaten omuzdan salık direk. Kahve olan tulum salaş standart beden. Acık kahve ıse büyük gelebılır l beden
MissPhalange Tugce3493 yeşil elbise ve kahverengi tulumu almak istiyorum. Bir de siyah kolsuz, düz elbise ne kadar diyorsunuz bir de kaç beden
kums Tugce3493 merhaba gopta abim oturuyor oraya geldiğim zaman bakmak isterim direk elden alırım olmadı
Tugce3493 kums tabıkı gelebılırsınız 😊 keçesuyunda oturuyorum vıalandın alt caddesınde yazarsanız konum atarım
Gizemnaz_ Tugce3493 merhaba elbiselerinizi çok beğendim ben okadar kısa giyemediğim için 1.görseldeki siyah abiye ve kahverengi tulum için fiyat söyleyebilir misiniz ikisini almak istiyorum yakında düğünümüz olacak giymek isterim