ikikereanne_ Kızlar Amine ismini hep cok begenmisimdir. Kulaga gelisi ve en onemlisi Efendimiz’in annesinin ismi olusu. İleride akran zorbaligina ugrar mi o yandan biraz endiseliyim ama cokta seviyorum
sezer2022 ikikereanne_ ben akran zorbalığına inanmıyorum, çünkü inanılmaz modern isimlerin yanı sıra bolca kuranıkerimden isim konuluyor,, en çok konan isimler yıllardır yusuf Ömer Zeynep
idilmom Bence de isim çok hoş ama eminim akran zorbalığı görür bu sebeple 2 isim tercih edebilirsiniz Amine yanına bir isim daha
ikikereanne_ sezer2022 eski isim olmasi dolayisiyla degilde ilk iki harfinden dolayi benzetme yaparlarmi diye cekincemem. Ozellikle ortaokul caginda.
Aptalllarsizi ikikereanne_ Amine ismi bence çok güzel ama isterseniz yanına 2 ci isimde koyun yemi çağa uygun modern
kanalizereis ikikereanne_ ben kızıma Amine Nihal ismini koydum. Yeni çağdaki saçma sapan isimlere bakınca kulağa gayet hoş gelen bir isim. Akran zorbalığı yaşayacağımızı düşünmüyorum. Zira ismi Lila Mavi turuncu bilmem ne olan çocuklar bir zahmet otursun da kendilerini zorbalasın
Madamehappyyyyy ikikereanne_ Ablamın ismi Amine hiç sorun yaşamadı. Karakter olarak çok uyumlu yani 100 kişi ile konuşsun 99 kişi tarafından sevilir muhabbet olarak da karakter olarakta inanılmaz güzel enerjisi var her zaman olumlu ve işleri güzel gider.