acarasaf Kızlar 1 haftalık bebeğim var sağlık ocagindan monovit d vitamini damla verdiler sizce içeriği nasil kullanan var mı yada önerdiğiniz
Sermec27 acarasaf 17 gün küvezde kalmıştı oğlum doktoru newvit adında bir d vitamini vermişti onu kullanıyoruz büyük oğluma ocean kullanıyoruz
Zeynonunmomu acarasaf sağlık ocağının verdiğini kullandım ilk baş çok gaz yaptı ve kakasını yapamadı 2 gün kullanmaya başlayınca sonra bıraktım Bigaia D vitaminli olana başladım çok memnunum gazı da alıyor kakayıda rahat yapıyor ve d vitamini de var içinde zaten
sedaa0 jdjdjf doktorumuza danıştığımızda kullanabilirsiniz dedi ama ayçiçek yağıyla yapılmış bu vitamin genelde zeytinyağı olur ya. Ayçiçek yağı kullanmak istemezseniz almayın
jdjdjf sedaa0 bize de bu marka yazıldı da . Acaba iyi mi merak ettim benim doktorum az konuşuyor güzel güzel anlatmıyor benim de ilk bebeğim tecrübem yok cahillik var 😔
acarasaf jdjdjf iyi değil bence herkes ocean öneriyor bende bebeğime bi gün verdim çok huysuzlasti ağlayıp durdu
tontonanne acarasaf sağlık ocağındaki camla gaz ve kabızlık yapıyor içinde paraben var biz ocean kullanıyoruz tavsiye ederim
acarasaf tontonanne üzerinde 2-10 yaş grubuna ait yaziyo ocean 400 ml de bisey olmaz inşallah versem bebegime