Merhaba guzel anneler, dogum iznim bittiğinde yarim. Gun calisma hakkımı kullanarak ise donmeyi planlıyorum.. Ama bebeğimi evde birakamam gibi geliyor icim hic rahat degil. Isten cikicam diyorum sonra kim bana yarim gun is verir diye soruyorum kendi kendime. Siz neler yaptınız, nasil yaptiniz tavsiye edebileceğiniz bir sey var mi