bigeminannesi Doğumdan sonraki 2.ay regl oldum 5 aydır düzenli şekilde oluyordum ama bu ay 15 gün geciktim test yaptım hamile değilim sizce normal mi acaba?
bigeminannesi aysebb Sütüm kesildi maalesef bu ay emzirmeyi bıraktım, emzirmekle ilgisi varsa ondan kaynaklı olabilir sanırım