Birisi bebeğim gazlı diyince çok üzülüyorum okadar zor geçti.ki eğer kolikse üzgünüm 3 ay değil 1 yaşına kadar net geçmiyor çünkü ek gıda sürecinde de kolik bebek zorlaniyor yediği şeylere alışana kadar da gaz oluyor.cok ağlardı kucağıma alırdım susardı bana hep dediler ki kucağa alışmış hayır kucağa alışmış diye bkseh yok kucağımıza alınca bağırsakları hareket ettiği için rahatliyorlar özellikle.dik pozisyonda gezdirmelisin ağlaması öyle geçiyor.onun dışında da yenidogan suresi boyunca anne karnı sıcaklığı istediği için kucagin en rahat yer sling kullanabilirsin. Herturlu damlayı kullandım.bana misin demedi. Emziriyorsaniz eğer 4 saat aralıkla emzirin ve bitki çayı iceblirsinz.peryavsani çok kötü bi tadı var ama Bi deneyebilirsinz