Benkadinimdemiii bende hemşireyim , 7 yıl sağlık ocağı hemşireliği yaptım. Kilosu evet az ama üzülecek derece de değil bazı bebekler genetik olarak ne yerse yesin hızlı kilo almıyor. Bebeğiniz sık hastalanmıyorsa keyfi yerindeyse dert etmeyin. 9. ayda kan tahlili yapılıcak orda demir, d vit iyi çıktı mı hiç dert etmeyin. Sağlıkla büyüsün canınızı sıkmayın her bebek kilolu olacak diye bişey yok 🤷♀️