Fidelcee Linaduygu yok canim daha çok değişir o işler:) . Benim arkadaşım biz küçükken bizden çok uzundu erken ergenliğe girdi mesela 1.55 kaldı Ben aralarında hep en kisalariydim . Ergenliğe geç girdim . 165 oldu boyum . Her çocuğun gelişimi kendine özel
maviummu19 Seymaa5254 hareketli bebeklerin kilo almaması ya da az alması çok normal doktorunu bi problem görmüyosa toplum algısına göre kendinizi şartlandırmayın lütfen maşallah hareketli bi bebeğiniz varmıs demekki aldıgı besinlerin enerjisi ona yetiyor ❤️🩵
Sdfky findiginannesi_ denettirmediler hoş o sırada şdışındaydık amaa çikolatalıda sevmezse hepsi iade alacakmış eczane bakalım