Nuriyenur Bu klimayı kullanan var mı kızlar ? Hangi modda kullanmalıyım uyurken hangi modu yakmalıyız bi bilginiz var mı ?
tomvejerry Nuriyenur Mod derken canım ? Ben gündüz 24 te gece 27 de çalıştırıyorum uyku moduna falan almıyorum odanın soğuk olduğunu hissediyorum bazen uykumun arasında kapatıyorum sıcak olduğunu farkedınce geri açıyorum hep 27 de ama gece
tomvejerry Nuriyenur Uyku moduna almak istersen alabilirsin odanın ısısı normal olunca kapanır düşünce tekrar açılır,fan modunu evde bebek varsa çalıştırma çarpar çünkü biranda çok hızlı üflüyor otomatik mod ne bilmiyorum