userbsss Kızlaar elimde phılıps şarjlı süpürge var ama her defasında ya kırılıyor ya bısı oluyor hiç memnun kalmadım bana güzel bir süpürge onerır mısınız kablolu güzel ceken
Zeynepinnannesii26 userbsss Ben de bosh dikey süpürge almayı düşünüyorum ama eski tiptede aklım var karcher de olabilir diye düşünüyorum bakalım ben de burada bekleyeyim tavsiyeler neler olacak :)
userbsss [silindi] normal genel temızlık içinde güzel çekiyor mu acaba kararsız kaldım evet heves ettım aldım ama asla yedek parcası yok
[silindi] userbsss Genel temizlikte uğraştıtır. Ama büyük makinem tamirdeyken onunla yaptım. Çekim gücü çok iyi.
alin0911 Maratonlar güzel diye biliyorum.annemde profilo var güzel ama torbalı.bende torbasız ufak samsung var mavi işimi görüyor
ebrar2024 Bendede fakirin süpürgesi var temiz süpüruyor ama insanı çok yoruyor bir odayı süpürsen bile çok yoruluyorsun
[silindi] userbsss ben ilk maraton baktım parçaları aşırı pahalı gerek yok dedim kendi kendime iyikide almamışım çok bı fark yok aralarında memnun kalcaginiz bir urun
Kbrbydk userbsss Philips 9750/07 hem uygun diğer modellerine göre hemde çok çok iyi. Başlıkları kolay ve güzel temizliyor.toz haznesini boşaltmak kolay. Ben çok memnunum bir seneyi geçti kullanalı.
Prensesin_Annesi_ userbsss Bosch 2 sene önce aldım cok memnunum kol kısmında cekim gücü ayarlanmasıda artı güzel oluyor Kablosuda baya bayaa uzun araya takıyorum tüm evi priz değiştirmeden süpürüyorum