10 aylık bebeğimin iki alt dişi çıktı şimdi üstler geliyor. Ateş var dünden beri..kaşık kaşık yemek yiyen bebeğim ağzını sımsıkı kapatıyor dünden beri hiç birşey yemiyor 🥹 doktora götürdük ateş yapacak hiç bir bulgu yok ama dişler şişmiş dedi..Bu süreç geçiçidir dimi.. cidden morale ihtiyacım var sevgili anneler .. yine eskisi gibi yemeye başlar mı 🥹 hep böyle kalır diye korkuyorum 🥹