Bende pek verme taraftarında değilim ama şuanda su içirenler içirmeyenler olarak 2 kitle oluşmuş durumda buda epeyce benim kafamı karıştırdı çok şükür sadece anne sütüyle besleniyor ve tok olsa bile hep emmek istiyor dün gece hastaneye götürdük idrarından pembe leke geliyor diye tahlilleri temiz çıktı salı günü de böbrek ultrasonu istendi ama gece doktorun dediği az sıvı alımından böyle leke gelebiliyor iyide benim oğlum fazlasıyla anne sütünden sıvı su alıyor