pinkooo_02 bizim mesela çok az bı demir eksikliği çıktı birşey kullanmanıza gerek yok ,gelicek ay geldiğinizde tekrar bakarız o zaman yazarız dedi.
Ben yinede bestiron aldım
Onun haricinde ürik asit düşük çıkmış
Eo degerleride yüksek çıkmış yani yüzünde filan hicbirsey cikmiyo alerjisi varsa bile anlamak okadar zorki
Sadece 4 yıldır ben kakasını 1 kere bile yumuşak görmedim hep kabız şeklinde katı
Sürekli karnım bacağım agriyo diyo
Gözlerin altı böyle mor
Sizede çok geçmiş olsun inşallah tekrar çıkmamıştır nelere alerjisi vardi