Merhaba anneler, tamamen kati gıdaya geçen cocuklarinizi kac saatte bir besliyorsunuz? Oğlum ayın 18inde 9 aylik olacak ama kati hizaya gectigimizden beri formül mamayi çok az tutuyor. Gece iki kez içiyor bir de sabah 7 de uyanıyor o zaman içiyor. Saat 9 da kahvaltı ediyor öğlen 1 de içinde bebek ekmeği doğranmış corba yanına yoğurt 5te akşam yemeği yiyor yine yanında yoğurtla en son 9 da gece mamasi yiyor 10da da uyuyor. Ara öğün istemiyor ara öğünde bir şeyler yerse ana öğünü hiç yemiyor. Her 4 saatte bir bir öğün yemiş oluyor. Yeterli mi yoksa az mı? Siz kaç saatte bir yediriyorsunuz?