kubraa12 önce kızım oldu sonra da bem oldum. Ondan bana geçti. Bir gğn ateş oldu 37lerde. Ertesi gün el ayak ve agız içi beneklerle agız da aft oldu. 1 hafta sonra da sönmeye başladı bizde kaşıntı olmadı kızıö hafif atlattı aöa ben ayaklarımın ğzerine basamadım ve hamileydim dogumuma 10 gün vardı. Sonra da soyuluyo işte . Ben kantoran sürdüm sürekli ve hep yıkadım