30 aylik kizim var o da aynısı. Ben annemlerde kalıyordum eşim yok diye ama bagirmasindan,aglamasindan gina geldi herkese. Asla söz dinlemiyor,inadindan bir renk bile öğretemedim daha o derece. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki fakat bir çözüm söyleyemiyorum çünkü ben de bulamadim. Yüreğim tükenmiş durumda. Allah başka şeylerle sinamasin ama bizde insaniz sabrımız tükeniyor.