Hanımlar oğlum 13 aylık geçen saglik ocağına gittim sağlık ocağındaki hemsiresi doğum kontrol hapı istedim vermedi iğne vurulmak istedim vurmadı diyorumki ben biliyorum hamile değilim diyorum yok ben ne bileyim diyor insan bilmez mi bacım kan verdiyor evim uzak sağlık ocağına hergun gidemem şimdi adet oluyorum dogum kontrol hapı mı kullanmaliyim yoksa aylık ignemi vurulmaliyim