5 yıldır küçük bir ilçede sadece çocuk bakan iş hayatı bitmiş biri olarak kesinlikle giderdim , 13 az olmuş biraz daha yükseltilir mi bilmem ama kalabalıkta olmak kizinizada iyi gelir diye düşünüyorum ben hem yardımcı öğretmen olarakmis sizede tecrübe olur ilerisi için .