bdkuzu Laktoz inteloransi var. Kimi Dr. Rota aşısı önermiyorum alerjiyi tetikler dedi kimisi yapılmalı sakıncalı değil dedi sizler yaptırdınız mı acaba
tostperisi bdkuzu bende kesinlikle yaptırmak istiyordum ama süt alerjisi vardı alerji doktorumuz yaptırmamamızı söyledi yaptırmadık umarım yakalanmayız diye dua ediyorum
Ucansupurge bdkuzu Çoklu besin alerjisi vardı kızımın 3 doktorla görüştüm 2si çocuk doktor 1 tanesi alerji uzmanı 3ude kesinlikle önermedi. Biz yaptirmadik.
emirtalhacanm bdkuzu kesinlikle yapın kışın çok salgın oluyor bebekler hassas ben ilk dozu vurdum hatta geç kalmıştık şimdide 2. Dozu vurulcak
bdkuzu tostperisi bı dr. Laktoz inteloransi dedi bı Dr. Süt alerjisi dedi bende anlamadım ikiside diyettle düzeliyor dedi
fisnereceli Kan testinde inek sütüne çok az bir oranla alerjisi çıkmıştı ve doktor yine de yaptırmamızı istedi pazartesi günü yaptırdım. Bir sorun olmadı çok şükür.
newshtc Ben ilk dozunu yaptırdım ama günlerdir süren bir uyku hali ve halsizlik mevcut acaba bu da bir alerji belirtisi mi araştırıyorum ama tek başına yeterli mi bilemedim