Kızlar merhaba salı günü sezeryan doğum yaptım iyileşme süreci ne kadar sürüyor bugün 3 gün oldu zorlaniyorum yürürken oturup kalkarken ne kadar süre sonra iyileşme olur.
Bir de karnım çok şiş hala evet tuvalete çıkamıyorum dünden beri ama çok şiş gibi hala 8 aylık hamile gibiyim bu normal mi ne zaman iner karın