gulay156 Kızım yaz bebeği ama ben bilmeden hep patikli almışım herşeyini o yüzden satıyorum birçoğunu giymedi H&M Lcwaıkıkı ve Ebebekten aldım çoğunluk H&M
Feyzosumunannesi gulay156 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
Feyzosumunannesi gulay156 Linke tıklayıp yüklemek istemediğiniz fotoğrafı seçin, sonra alttan 2 tane tık çıkacak onlara tiklayin ve kopyala deyin
kkaleyna Bu arada çocuğunuz hala küçükse sadece boydan olmuyorsa çorap kısmını kesip en azından evde giydirebilirsiniz ben öyle yapmıştım
kkaleyna gulay156 ben giydirmek isterseniz eğer satılmazsa diye fikir amaçlı dedim ama inşallah satılır♥️