Kızlar bebeğim 10 günlük. 3 gün yoğun bakımda yatmıştı eve gelince sütüm pek yoktu mama takviyesi aldık. Şu an mememi almamak için savaşıyor, biberona gelince alıyor. Bende napcağımı şaşırdım bir yandan süt sağıyorum bazen çıkmıyor mama veriyorum. Mememi nasıl tutturabilirim böyle bir durum yaşayan var mı ?