Asyaamerve Haticeanneew hayırlı satışların olsun canım, ama maalesef banada pahalı geldi. Nette daha uyguna çok güzel sıfır fiyata elbiseler var. Elbiselerin kötü değil, modelleri güzel ama bu fiyat biraz fazla geldi banada. İyi satışlar 🌹
linatella Haticeanneew kimsenin satışını baltalamak istemem ama gerçekten bu fiyata sıfır abiyeler varken neden ikinci el ürünü sıfır fiyatına satıyorsunuz Yanlış anlamayın ürün sizin 10.000 TL da isteyebilirsiniz ama platformun amacı dışardan uygun vermek ya ne olursa olsun ürün ikinci el ya o yüzden soruyorum
Haticeanneew elifclk2506 bunlar alındı pahalıya alındı bi kere giyildi o yüzden bu fiyata satıyorum bi kere giyildi
Haticeanneew Asyaamerve teşekkür ederim canım bende uygun fiyata vermek istiyorum ama kargo dahil bu fiyatlara bide yeni elbise alıcam inan ikisinin fiyatı birinin fiyatına eş değer ☺️