Nursemablk mematiii ben daha yeni atlattım canım, sağlık ocağına gidip dokturuna söylediğinde tek saşe içilecek toz veriyor, 7 günlük fitil veriyor çok işe yaradı.
Yuzuklerin_efendisi0 mematiii maalesef antibiyotik içmeden bazen enfeksiyonu atlatmam mümkün değil o yazılan şeyler genelde geçici oluyor kesinlikle antibiyotik kullanman gerekiyor
mematiii Yuzuklerin_efendisi0 ya daha önce olduda şimdi bebişi bırakacak kimsem yok deniyim yine dedim yoksa eşim işe gitmiycek artık yapacak başka çarem yok
Nursemablk mematiii doktora söylersin canım emziriyorum diye ona göre veriyor. Ama benden söylemesi bir kaç gün ishal yapıyor ama çok güzel geçiriyor 😂
Yuzuklerin_efendisi0 mematiii Aşkım bebeğini de alıp sağlık ocağına gidemez misin? Dediğim gibi alternatif tıp bi yere kadar. Tekrarlayan enfeksiyonların altında başka bi sebeb olabilir🌸🌸🌸
cmag mematiii ben hamileliğim boyunca hep idrar yolu enfeksiyonu oldum onun yüzünden de 38 haftalık doğum yaptım iğne vuruluyodum asla geçmiyordu ne antibiyotik ne de doğal şeylerle çok şükür doğumdan sonra daha olmadım
mematiii cmag ya geçmiş olsun canım bende o yüzden erken doğurdum dige düşünüyorum çünkü 34 .haftada doğurdum birde tuvaletimi yaparken baga yanıyordu.
cmag mematiii sana da geçmiş olsun canım çok lanet bir şey ya beni kusturuyordu acayip bel ağrısı yapıyordu ağlıyodum ağrıdan 40 derece ateşim oluyordu zar zor serumla ateşim iniyordu 1 saat sonra yine aynı oluyordu şimdi fark ettimde zor hamilelik geçirmişim😂
Selin_ferdi42 mematiii elma sirkesi iç 2 yemek kaşığı 1 su bardağına ben geçen oldum onu içtim iyi geldi