BirSevda-iki-Emanet_Sahibi cenkali benim bebeğimde vardı ama nokta kadar .tam gozbebeginin ortasında. Noktasal katark denildi. Şuan 2.5 yaşında aynı duruyor buyume olmadı elhamdülillah. Sizde durum ne
cenkali Benim bebeğim 3 aylıkken öğrendik ve ameliyat oldu. Sonrasında görecek mi nasıl bür süreç bizi bekliyor merak ediyorum
brlmomy demet38 merhaba ameliyat oldularmı nasıl bir süreç benim 3 aylık bebeğim iki gözünden ameliyat oldu sonraki süreci merak ediyorum
brlmomy demet38 merhaba bebeğiniz kaç aylık lensle görmesi nasıl oldu bizim lensler henüz gelmedi şimdilik gözlük takıyoruz lens kullanması zormu
brlmomy demet38 demet38 merhaba yeni gördüm yazdığınızı orbis kullandık ilk 30 numara şimdi silsoft sipariş ettik 23 e düştü numaraları gözlüktede 17
Ofnd @“demet38”#p33488791merhabalar geçmiş olsun benim oğlumda da var hangi marka lens kullanıyorsunuz derecesi kaç acaba