Kuzey_Melis_Momm instagramda psikolog Cihan Çelik var, beğeniyorum kendisini. Çocukta ne geri ise o alanda çalışılmalı diyor, konuşma geri ise konuşma terapisti. Geliiimsel gerilik varsa özel eğitim almalı diyor. Kendisine doktor önerisi ile kreşe başlamış ama ilerleme kaydedememiş çocuklar geliyor bunları eleştiriyor. Ben de katılıyorum özel eğitimci arkadaşlarım var çocuğunuzu özel gereksinimli olarak düşünmeyin onu kastetmiyorum ama madem gerilik olduğunu söylüyor o halde gerçekten de o alanda ilerleyerek çok daha iyi sonuç alabilirsiniz. Bir süre sonra birebir çalışmalarla ders almasına bile gerek kalmayabiliyor