sevgice bizde 1 aylığız bugün ultrason yaptırdık bitanesi 51 diğeri 55 çıktı çok moralim bozuldu araştırıyorum neler yapabilirim diye Allah yardımcımız olsun evlatlarımız hep iyi olsun İnşallah♥️ Hangi bezi kullanıyorsunuz ince bez kullanmakta iyi değilmiş bide ben hep yan yatırıyordum kusarsa diye bu seferde bacaklarını rahat hareket ettiremiyor bence onunfa etkisi var