Kalbim_21 Kılzar normal de ayın 30 31 âdet olurum bu sefer gecikti geri çekilme prezervatif ile korunuyoruz delinme ihtimali yok hep kontrol ediyorum 4 ay önce doğum yaptım düzensizlik olur diyorlar öyle bı ihtimal varmı yardımcı olun
sdfkty Kalbim_21 merhabalar adet oldunuz mu acaba benim de 4 gün gecikti. Bugün erken gebelik testi yaptım negatifti ama yine de korkuyorum.