zeytininannesii Merhaba kizlar Ben dogum yapali 7 ay oldu bugune kadar hic adet olmamistim emzirdigim icin bugun oldum Acaba sutum artik yetmedigi icin mi adet olmaya basladim yoksa normal bi durummu ?
karamellipuding zeytininannesii gayet normal bir durum bende kızım 8 aylıkken olmuştum 18 aylık hala deli gibi emiyor😅
karamellipuding zeytininannesii bu aya kadar düzenli oluyordum bu ay 15 gün gecikti hamileyim diye stres oldum testler yaptım doktora gittim şükür bugün oldum 😅