Hanımlar merhaba elimde bebek arabası takımı var ebebekten aldık fakat eve geldiğimizde diğer bebek arabasının sağlam olduğunu farkettik elimizde kaldık. Mağazayı aradık iade kabul etmediklerini söylediler o sebepten satıyorum. İlgilenen olursa yazabilir